Uwaga Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. OK

Darmowa dostawa od 250 zł

9/9

Przedsprzedaż czyli Produkty Pre-Order

Produkty Pre-Order są to takie produkty które tak naprawdę jeszcze się nie ukazały i ich wydanie ma dopiero nastąpić, a ponieważ często charakteryzują się one limitowanym nakładem oraz bardzo dużym zainteresowaniem, stąd jest dla nich uruchamiana forma Przedsprzedaży. Czyli możliwość zakupu produktu przed jego premierą / wydaniem. Dzięki takiemu zakupowi masz gwarancję że nie tylko nie zabraknie dla Ciebie produktu, ale także że otrzymasz go najszybciej jak to tylko możliwe, czyli zaraz po ich dotarciu do naszego sklepu.

Czemu warto dokonywać zakupu produktu Pre-Order ?

Wiele z produktów typu  Pre-Order potrafi się wyprzedać u producentów jeszcze zanim ich faktyczne wydanie nastąpi. Stąd dzięki zakupowi produktów w Przedsprzedaży masz gwarancję że produkt będzie dla Ciebie dostępny w dniu premiery. Pamiętaj też że nie wszystkie produkty sprowadzamy na stałe do naszego sklepu. Czasami jest dla nich dostępna tylko przedsprzedaż. Jest to forma która pozwala nam oszacować zapotrzebowanie na produkt, a i Tobie daje gwarancję że go otrzymasz najszybciej jak to możliwe.

Czy produkt Pre-Order po swoim terminie pojawi się dostępny od ręki w sklepie ?

To zależy tak naprawdę od produktu. Proszę pamiętaj że nie zawsze produkt z Przedsprzedaży pojawia się później w wolnej sprzedaży w sklepie. Wynika to z wielu czynników, stąd by mieć gwarancję otrzymania produktu który Cię interesuje, zalecamy by dokonywać jego zakupu jeszcze w Przedsprzedaży. Później produkt może już zniknąć i nie być możliwy do zakupu.

Po prostu tak jak wspomnieliśmy wiele z tych produktów potrafi się wyprzedać jeszcze zanim taki produkt ukaże się na rynku.

Czy terminy produktów Pre-Order potrafią się zmieniać ?

Niestety tak. I co więcej jest to bardzo częste zjawisko. Na stronie naszego sklepu jesteśmy w stanie podawać tylko terminy które otrzymujemy od producenta / dostawcy. Jednak proszę pamiętaj że są to jedynie orientacyjne terminy. Figurki kolekcjonerskie potrafią docierać znacznie później niż pierwotnie deklarował producent i nie jesteśmy w stanie zagwarantować że dany termin zostanie dochowany. Dystrybucja produktów kolekcjonerskich jest bardzo skomplikowana, stąd to zjawisko jest tak częste.

Czy muszę zapłacić za zakup Pre-Ordera z góry ?

Nie. Jednak najczęściej wymagana jest przedpłata zaliczki w wysokości 10% (jak chcesz możesz dokonać wyższej wpłaty). Informacja o wymaganej zaliczce zawsze podana jest karcie danego produktu. Samą zaliczkę należy wpłacić bezpośrednio na konto sklepu, którego dane odnajdziesz zarówno na stronie w dziale Kontakt jak i w emailu z potwierdzeniem zamówienia. Pamiętaj jedynie że jeśli wybierzesz formę płatności przez Przelewy24 lub PayPal, to te systemy płatności elektronicznej wymuszą wpłatę całej kwoty. Jeśli nie chcesz wpłacać pełnej kwoty a jedynie właśnie zaliczkę to należy wybrać z opcji płatności: Przelew bankowy tradycyjny lub Płatności za pobraniem, a następnie samemu wyliczyć zaliczkę 10% i dokonać przelewu ręcznie.

Po otrzymaniu od Ciebie przedpłaty zaliczki lub całości kwoty, otrzymasz od nas od razu potwierdzenie o otrzymaniu wpłaty, jak i Twój produkt jest natychmiastowo rezerwowany.

Czy po dokonaniu zakupu Pre-Ordera mogą dojśc jakieś dodatkowe opłaty lub jego cena wzrosnąć ?

Nie. Po złożeniu u nas zamówienia kwota jaką miałeś w momencie składania zamówienia nie może się zwiększyć. W naszym sklepie funkcjonuje Gwarancja Ceny Pre-Order, co oznacza w skrócie to że  jak już złożysz zamówienie to Twoja cena na ten produkt już się na pewno nie zwiększy. 

Sama cena produktu w sklepie może ulegać zmianie i np. w momencie dotarcia takiego produktu do sklepu będzie ona nieco wyższa, natomiast nigdy już we wcześniej złożonym przez Ciebie zamówieniu. Dlatego też zachęcamy właśnie do zakupów produktów w Przedsprzedaży, jako że również zawsze podczas trwania okresu Przedsprzedaży mają one najniższą cenę.

Czy mogą dojść opłaty w postaci cła ?

Nie! Zamówienia z produktami w Przedsprzedaży są wysyłane bezpośrednio przez nas z Polski. Stąd nigdy nie będziesz musiał płacić dodatkowych opłat w postaci cła, podatków, opłat spedycyjnych itp. Cena którą widzisz podczas składania zamówienia jest ceną finalną.

Czy kwota wpłaconej zaliczki zostanie później odjęta od finalnej sumy ?

Oczywiście! Zaliczka to po prostu przedpłata 10% kwoty zamówienia i o tą kwotę zostanie później pomniejszona suma zamówienia. Przykładowo jeśli dokonasz przedpłaty zaliczki i złożysz zamówienie za pobraniem, to później o tą zapłaconą kwotę zostanie do Ciebie pomniejszone pobranie. Zaliczka to nic innego jak już z góry opłacona cześć zamówienia. Proszę jedynie pamiętaj że wszystkie zaliczki są u nas księgowane jako Rezerwacje danego produkt i są to zaliczki bezzwrotne, stąd w przypadku chęci anulowania zamówienia nie jesteśmy w stanie ich zwrócić.

Czy po dokonaniu zakupu Pre-Order otrzymam jakieś potwierdzenie ?

Tak, po złożeniu zamówienia na produkt Pre-Order jesteś na bieżąco informowany o wszelkich statusach. Wpierw otrzymasz informację o zarezerwowaniu dla Ciebie produktu i ewentualnym otrzymaniu płatności lub zaliczki, oraz na życzenie na Twój e-mail wyślemy fakturę, następnie na około 7 dni przed pojawieniem się produktu otrzymasz ponownie wiadomość o tym że produkt już niedługo się ukaże, a następnie jeszcze wiadomość w momencie realizacji wysyłki zamówienia.

Czy zakup Pre-Order można anulować ?

Sam zakup można anulować, jednak proszę zwróć uwagę że większość produktów w Przedsprzedaży jest sprowadzanych specjalnie dla Klienta i wymaga właśnie w tym celu wpłatę bezzwrotnej zaliczki. Stąd o ile zamówienie będzie można anulować, o tyle nie będziemy wtedy w stanie zwrócić przedpłaty zaliczki która jest opłatą rezerwacyjną.

Jeżeli jednak zamówienie jest składane poza stroną, na produkt sprowadzany specjalnie na życzenie w drodze indywidualnych ustaleń, to takiego zamówienia nie można już anulować ani od niego odstąpić.

Czy może się zdarzyć że po złożeniu zamówienia Pre-Order, produktu zabraknie i zamówienie zostanie anulowane ?

Jest na to bardzo znikoma szansa, ale niestety odpowiedź brzmi tak. Na przestrzeni całego okresu naszej działalności było to mniej niż 1% zamówień. Wynika to niestety z faktu że czasami dla produktów mogą się pojawić alokacje. Oznacza to że zainteresowanie produktem było tak duże że producent zmniejszył rezerwacje do niektórych hurtowni, przez co i nam zostały rezerwacje obcięte. Wtedy pod uwagę brana jest kolejność składania zamówień. Niestety nie jesteśmy w stanie nic z tym zrobić, gdyż po prostu zależy to od producenta. Natomiast tak wspomnieliśmy, nie jest to powszechne.

Naturalnie w takiej sytuacji otrzymujesz pełen zwrot wszystkich dokonanych przedpłat, łącznie z zaliczkami.