9/9

Przedsprzedaż

W naszym sklepie odnajdziesz specjalną zakładkę z produktami będącymi Zapowiedziami, inaczej często nazywanymi Produkty Pre-Order. Są to takie produkty których wydanie ma dopiero nastąpić, a ponieważ często charakteryzują się one limitowanym nakładem oraz bardzo dużym zainteresowaniem, stąd jest dla nich uruchamiana forma Przedsprzedaży. Czyli możliwość zakupu produktu przed jego premierą / wydaniem. Dzięki takiemu zakupowi masz gwarancję że nie tylko nie zabraknie dla Ciebie produktu, ale także że otrzymasz go najszybciej jak to tylko możliwe, czyli zaraz po ich dotarciu do naszego sklepu.

Przedsprzedaż to nic innego jak system rezerwacji i działa na podobnej idei jak rezerwowanie biletów na oblegany koncert. Tyle tylko że o ile koncert zazwyczaj wiesz kiedy się odbędzie, to z produktami będącymi Zapowiedziami jest już nieco trudniej, jako że bardzo często data jest mocno orientacyjna i ze względu na logistykę produkcji i transportu potrafi wszystko bardzo mocno się opóźniać.

Proces realizacji Zamówień z Przedsprzedaży

Krok 1 - Zamawianie

Produkty w Przedsprzedaży są w naszym sklepie wyraźnie oznaczone, zarówno na karcie produktu (ich stan jest określony kolorem niebieskim), na liście produktów, jak i podczas składania Zamówienie odnajdziesz wyraźną niebieską ramkę jeśli Twoje zamówienie składa się z produktu z przedsprzedaży.

Prosimy byś jedynie pamiętał że składając takie zamówienie, czas jego realizacji może być czasami naprawdę bardzo długi, jako że produkty Zapowiedzi często jeszcze w ogóle nie zostały wydane przez producenta.

Dla zamówienia w ramach Przedsprzedaży nie ma wymogu jego opłacania z góry. Możesz również taki produkt zamówić w formie za pobraniem.

Krok 2 - Weryfikacja zamówienia przez Sklep

Gdy Twoje zamówienie z produktem w przedsprzedaży do nas trafi, następuje jego weryfikacji. Na tym etapie sprawdzamy zarówno czy zamówienie zostało złożone poprawnie, jak i również weryfikujemy dostępność i dokonujemy odpowiednich rezerwacji u naszego dostawcy, oraz sprawdzamy wszelkie terminy.

UWAGA: Zamówienie w Weryfikacji może oczekiwać do kilku dni, stąd nie przejmuj się tym stanem. Najczęściej wynika to z faktu że sami czekamy na potwierdzenie terminów i dostępności dla produktów niedostępnych bezpośrednio w naszym magazynie. 

Po zweryfikowaniu Zamówienia otrzymasz od nas dodatkowe e-maila z potwierdzeniem przyjęcia rezerwacji.

Krok 3 - Ukazanie się produktu i dotarcie dostawy do Sklepu

Gdy Twoje zamówienie w Przedsprzedaży zostanie w pełni skompletowane, natychmiastowo wysyłamy wpierw do Ciebie powiadomienie o Gotowości do wysyłki takiego zamówienia.

W wiadomości tej pytamy czy realizować wysyłkę zamówienia od razu, czy też w innym preferowanym terminie. Robimy to byś nigdy nie dostał paczki bez zapowiedzi. 

Następnie czekamy na Twój krok. Możesz nam teraz dać znać by:

  1. wysyłać od razu
  2. realizować wysyłkę w innym preferowanym terminie (zamówienia nieopłacone możemy przytrzymać jedynie do miesiąca czasu i to również tylko dla Klientów z dobrą historią).

Jeśli nie dasz nam znać w terminie 7 dni, a Twoje zamówienie jest opłacone, to zostanie ono automatycznie wysłane po tym okresie. Natomiast w przypadku nieopłaconych zamówień, podejmujemy jeszcze drugą próbę kontaktu w celu potwierdzenia chęci realizacji takiego Zamówienia.


Pytania i odpowiedzi:

Co jeśli zamówię kilka produktów które mają różny czas realizacji ?
Jaki jest sens zakupu w Przedsprzedaży ?
Czy produkt z Zapowiedzi po swoim terminie pojawi się dostępny od ręki w sklepie ?
Czy podawane terminy są pewne czy też potrafią się zmieniać ?
Czy informujecie o opóźnieniach ?
O co chodzi gdy przy Zapowiedzi brakuje terminu ?
Produkt jest już dostępny w innym sklepie a u Was nadal nie, dlaczego ?
Produkt już jest w Japonii / USA a ja nadal czekam.
Dlaczego wasz stan dostępności nie pokrywa się ze stanami producenta ?
Czy może się zdarzyć że po złożeniu zamówienia w Przedsprzedaży, produktu zabraknie i zamówienie zostanie anulowane ?
Czy muszę zapłacić za zakup w Przedsprzedaży z góry ?
Jak dokonać wpłaty zaliczki ?
Czy kwota wpłaconej zaliczki zostanie później odjęta od finalnej sumy ?
Czy istnieje możliwość elastycznego opłacania Przedsprzedaży w częściach ?
Czy po zamówieniu produktu z Zapowiedzi, cena może wzrosnąć ?
Czy mogą dojść opłaty w postaci cła ?
Czy po dokonaniu zakupu w Przedsprzedaży otrzymam jakieś potwierdzenie ?
Czy uprzedzacie przed wysyłką takiego długo oczekującego zamówienia z Przedsprzedaży ?
Czy istnieje możliwość wstrzymania wysyłki zamówienia z Przedsprzedaży które się ukazało ?
Czy zakup w Przedsprzedaży można anulować ?
Ile czasu mam na opłacenie zamówienia z Przedsprzedaży które właśnie dotarło ?