Darmowa dostawa od 200 zł
Potrzebujesz pomocy ?

Możesz się z nami skontaktować w dowolny sposób - przez e-mail, telefonicznie, czy nawet media społecznościowe. Celujemy by udzielać wsparcia natychmiastowo w godzinach pracy, oraz maksymalnie w ciągu 24h poza nimi.

Poniedziałek - Piątek - od 9 do 16

535 883 874
sklep@dystryktzero.pl

Dystryktzero.pl
Łączna 13
09-402, Płock

Centrum Pomocy

Możesz także zajrzeć do naszego Centrum Pomocy gdzie odnajdziesz najważniejsze informacje odnośnie strony oraz składania zamówień. Jak i również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Znajdziesz nas także na:

Facebook
Częste konkursy, promocje, zapowiedzi oraz wieści o nowych ciekawych rzeczach w naszym sklepie.

Instagram
Zobacz z bliska i w użyciu jakie fajne produkty mamy w ofercie.

Twitter
Odpowiadamy na pytania. Pytamy o opinie oraz sugestie. Oraz dajemy znać co się ciekawego u nas dzieje :)

YouTube
Wideo prezentacje figurek oraz gadżetów. Jak i przegląd nowości wszystkiego co się u nas pojawia.

Zwroty, Reklamacje i Wymiany

Informacja wstępna

Szanowny Kliencie, jeżeli znalazłeś się na tej stronie, oznacza to że najprawdopodobniej coś poszło nie tak w realizacji zamówienia i nie jesteś zadowolony z dokonanego zakupu, lub może chciałbyś dokonać wymiany.

Nie ma jednak powodów do zdenerwowania! W Dystryktzero.pl szanujemy Twoje prawa i nie sprawiamy problemów ze zwracaniem lub reklamowaniem produktów. Najlepiej po prostu daj nam znać co się stało i jakiej reakcji oczekujesz, a postaramy się jej sprostać. Możesz w tym celu skorzystać z formularza kontaktowego na samym dole, lub z innej preferowanej formy kontaktu.

Najczęściej zadawane pytania:

Wymiana

Co zrobić jeśli chcę wymienić produkt, np. koszulkę na inny rozmiar ?

Wpierw najlepiej się z nami skontaktuj (Kontakt), wtedy sprawdzimy i zarezerwujemy od razu rzecz na którą chciałbyś dokonać wymiany.

Następnie po prostu odeślij do nas produkt a do środka z przesyłką wrzuć kartkę z dopiskiem typu "wymiana na xxx". Jeśli posiadasz jeszcze dołączaną przez nas fakturę, możesz to dopisać właśnie tam. Możesz także wypełnić najzwyczajniej dołączaną do przesyłki karteczkę zwrotną.

Zwrotne przesyłki prosimy kierować na adres naszego magazynu:

    Dystryktzero.pl
    Łączna 13
    09-402 Płock

Przy wymianie nie ponosisz już żadnych dodatkowych kosztów, nowy produkt zostanie wysłany na nasz koszt.

Zwroty

Czy mogę zwrócić towar ?

Tak. Bez żadnego podawania powodów, możesz zwrócić zakupiony produkt aż do 14 dni od momentu jego otrzymania. Nie robimy z tego powodu żadnych problemów.

Co zrobić gdy chcę zwrócić zakupiony produkt ?

Najzwyczajniej go do nas odeślij na adres magazynu (ten sam który widnieje w dziale kontakt). Jeśli zamawiałeś z opcją płatności Za pobraniem to koniecznie podaj nam jeszcze swój numer konta gdzie ma zostać dokonany zwrot pieniędzy. W innych przypadkach nie musisz, gdyż mamy go na pewno w systemie.

Warto do środka z przesyłką wrzucić kartkę ze swoimi danymi, tak byśmy mogli szybciej zlokalizować Zamówienie. Jeśli nadal posiadasz, może to być faktura, acz nie jest ona wymagana. Możesz także wypełnić po prostu karteczkę którą dodajemy do paczki. Ogólnie nie ma procesu którego musisz się sztywno trzymać. Jak jest Tobie najwygodniej.

Czy przesyłkę odsyłam na swój koszt ?

Tak, przy zwrotach przesyłkę musisz odesłać na swój koszt. Natomiast jeśli nie chcesz na przykład płacić w okienku oraz męczyć się z wypełnianiem druków to przy współpracy z Pocztą Polską oferujemy w naszym sklepie specjalną usługę eZwroty. Jest to wygodny automatyczny proces oraz bardzo niska stawka - 9 zł, za odesłanie przesyłki, którą odejmiemy po prostu od sumy zwrotu. Dowiedz się więcej na specjalnej podstronie.

Czy otrzymam pełny zwrot pieniędzy ?

Tak, przy zwrotach otrzymujesz dokładnie to co zapłaciłeś podczas składania zamówienia. Jedynie tak jak wspomnieliśmy akapit wyżej, jeżeli zdecydujesz się na odsyłanie przez usługę eZwrotów to ten koszt odesłania odejmujemy od zwracanej sumy.

Ile czasu będę czekał na zwrot pieniędzy ?

Przelew zwrotny do Ciebie wykonujemy maksymalnie do dwóch dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej. Zawsze ten proces staramy się załatwić jak najszybciej.

Przyjazny system eZwrotów

Przy współpracy z Pocztą Polską uruchomiliśmy w naszym sklepie bardzo przyjazne narzędzie eZwrotów. Dzięki niemu możesz odesłać do nas każdą paczkę w wygodny sposób.

Wypełniasz formularz online. Drukujesz etykietę. I następnie nadajesz w wybranej przez siebie placówce, bez konieczności płacenia w okienku! Wszystkie przesyłki są w pełni ubezpieczone oraz możesz skorzystać z naszych preferencyjnych stawek jedynie 9 zł (bez względu na wagę czy gabaryt). W przypadku reklamacji odesłanie jest darmowe!

Reklamacje

Jaka jest różnica między zwrotem a reklamacją ?

Zwrotów dokonujesz gdy po prostu kupiony produkt się Tobie nie spodobał. Reklamacje zazwyczaj się składa gdy to nasz sklep coś popsuł i zawinił. Czyli w przypadkach gdy np.: otrzymałeś nie ten produkt który zamawiałeś ; otrzymany produkt dotarł uszkodzony lub okazał się inny niż miał być ; zepsuł się w trakcie użytkowania itp. I co ważne reklamacje możesz składać przez dwa lata.

Otrzymałem przesyłkę, produkt okazał się uszkodzony i jestem właśnie mocno zdenerwowany. Co robić ?

Po pierwsze bardzo przykro nam to słyszeć. Po drugie pragnę zapewnić że w takich sytuacjach wszystko staramy się rozwiązać ekspresowo i naprawdę w naszym sklepie nie musisz się dalej martwić.

Daj nam najlepiej po prostu znać kontaktując się w preferowany przez siebie sposób. Może to być telefonicznie, e-mailem, czy przez formularz - Dział Kontakt. Jeśli masz taką możliwość to podeślij nam zdjęcie uszkodzenia, gdyż często już na jego podstawie jesteśmy w stanie zamknąć cały proces.

U nas w sklepie nie ma wymogu spełniania jakiegoś skomplikowanego procesu czy też wypełniania masy formularzy. Gdy nas informujesz to dla nas wystarcza i podejmujemy działania by jak najszybciej wszelkie błędy naprawić.

A co jeśli produkt popsuł się w trakcie użytkowania ?

Bardzo podobnie, daj nam po prostu znać. Możesz także podesłać zdjęcie jeśli jest to coś co da się na nim uchwycić.

Czy w przypadku reklamacji odsyłam produkt na swój koszt ?

Nope. Na nasz :) W tym celu możesz bez ograniczeń korzystać z opcji eZwrotów. Nie będziesz obciążony wtedy żadnymi kosztami.

Jaki jest okres Gwarancji sprzedawanych produktów ?

Na sprzedawane przez nas produkty nie ma Gwarancji. Zgadujemy natomiast że może chodzić o Rękojmię. Dokładnie przez 2 lata nasz sklep odpowiada za sprzedawany produkt. Dzięki temu wszystkie sprawy załatwiasz bezpośrednio u nas, a tym samym nie korzystasz z serwisów gwarancyjnych firm trzecich.

Moja przesyłka nie dochodzi. Co robić ?

Jeśli widzisz w monitoringu (Jak śledzić przesyłki) że coś niedobrego dzieje się z paczką, na przykład gdzieś utknęła, to możesz zarówno dać nam znać a będziemy to od razu sprawdzać i kontaktować się z dostawcą, lub jako odbiorca także masz możliwość żądania wyjaśnij bezpośrednio u firmy spedycyjnej. Zasadniczo na tym etapie obaj mamy takie same uprawnienia.

Z przesyłkami które się spóźniają często jest tak że nie tyle giną, co gdzieś leżą. Czasami nawet w placówce docelowej. Stąd właśnie warto często sprawdzać ten status przesyłki ze swoim miejscem doręczenia, gdyż oni najczęściej wiedzą najwięcej.

W przypadku natomiast jeśli przesyłka faktycznie ginie i otrzymujemy takie potwierdzenie od przewoźnika to Twoja reklamacja zostaje uznana automatycznie i albo zwracamy pieniądze, albo wysyłamy nową paczkę - wedle Twoich preferencji. Nie musisz absolutnie czekać na zakończenie postępowania reklamacyjnego u przewoźnika.

Tak jak wspomnieliśmy na samym początku, we wszelkich sprawach staramy się działać tak jak jest Tobie najwygodniej oraz żebyś zakończył doznania z Dystryktzero.pl zadowolony.

Pod poniższym linkiem zamieściliśmy jeszcze bardziej dokładne informacje odnośnie korzystania z Prawa do Odstąpienia od Umowy oraz Prawa do Rękojmi w tym specjalne formularze jeśli chciałbyś z nich skorzystać. Nie nakładamy takiego wymogu! Podajemy dla Ciebie te informacje zgodnie z obowiązującymi przepisami. Jednak tak jak wspomnieliśmy zawsze staramy się rozwiązywać wszelkie problematyczne sytuacje jak najszybciej oraz jak najwygodniej i z korzyścią dla Ciebie.