Darmowa dostawa od 200 zł
Potrzebujesz pomocy ?

Możesz się z nami skontaktować w dowolny sposób - przez e-mail, telefonicznie, czy nawet media społecznościowe. Celujemy by udzielać wsparcia natychmiastowo w godzinach pracy, oraz maksymalnie w ciągu 24h poza nimi.

Poniedziałek - Piątek - od 9 do 16

535 883 874
sklep@dystryktzero.pl

Dystryktzero.pl
Łączna 13
09-402, Płock

Centrum Pomocy

Możesz także zajrzeć do naszego Centrum Pomocy gdzie odnajdziesz najważniejsze informacje odnośnie strony oraz składania zamówień. Jak i również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Znajdziesz nas także na:

Facebook
Częste konkursy, promocje, zapowiedzi oraz wieści o nowych ciekawych rzeczach w naszym sklepie.

Instagram
Zobacz z bliska i w użyciu jakie fajne produkty mamy w ofercie.

Twitter
Odpowiadamy na pytania. Pytamy o opinie oraz sugestie. Oraz dajemy znać co się ciekawego u nas dzieje :)

YouTube
Wideo prezentacje figurek oraz gadżetów. Jak i przegląd nowości wszystkiego co się u nas pojawia.

Czas realizacji zamówienia

Dostępność produktów

W naszym sklepie prowadzimy swój własny magazyn. Nie operujemy na wirtualnych magazynach dystrybutorów. Stąd przy każdym naszym produkcie, na jego karcie tuż pod ceną, znajduje się dodatkowa informacja która wskazuje czy dany produkt jest dostępny, czy jest go Brak, czy też może nie został jeszcze wydany.

Czas Realizacji

Posiadamy kilka tzw. stanów magazynowych produktu. Jest on określony poprzez charakterystyczną ikonkę różnego koloru, oraz dodatkowy dopisek. Oto co określają poszczególne ikonki i stany magazynowe:

    Dostępny, duża ilość

    Produkt znajduje się w naszym magazynie w ilości co najmniej 5 sztuk. Taki produkt jest wysyłany w ciągu 24h. Często jeszcze tego samego dnia, a w okresie wzmożonego ruchu jak święta na dzień następny.

    Dostępny, mała ilość

    Produkt także znajduje się w naszym magazynie, ale w ilości tylko od 2 do 4 sztuk. Nadal jest on wysyłany w 24h. Jednak to co istotne to fakt że przy zakupie większej ilości takiego towaru, termin wysyłki w 24h może nie objąć wszystkich sztuk.

    Pozostała tylko 1 szt.

    Oznacza to dokładnie na co wskazuje :) Taki produkt pozostał w naszym magazynie już tylko w ilości 1 sztuki. Jeśli jesteś zainteresowany kupnej większej ilości to zachęcamy do kontaktu. A jeśli potrzebujesz właśnie tej jednej to zalecamy by się pospieszyć :)

    Magazyn zewnętrzny

    Produkt NIE znajduje się u nas, a w magazynie u dystrybutora/producenta z którym współpracujemy. Produkty te sprowadzamy tak naprawdę pod zamówienia i trwa to z reguły od 2 do 4 dni.

    PRE-ORDER / Przedsprzedaż

    Produkt nie pojawił się jeszcze na rynku i jest dostępny w tzw. Zamówieniach przedpremierowych. Prowadzona jest dla niego przedsprzedaż w naszym sklepie (czyli wcześniejsza możliwość składania rezerwacji), gdyż często takie produkty charakteryzują się limitowanym nakładem oraz trudną dostępnością po premierze.

    Brak

    Produktu nie ma w naszym magazynie. Najczęściej jest to produkt sprowadzany na specjalne Zamówienie lub jeszcze bez określonej daty nowej dostawy. Zachęcamy do pytania o dostępność, albowiem nasz system mógł jeszcze nie zaktualizować stanów i może produkt jest już dostępny.

Czas na wysyłkę

W tym samym miejscu poza informacją o stanie magazynowym produktu, odnajdziesz także dodatkową informację odnośnie czasu realizacji tego produktu. Czyli ile zajmie przetworzenie zamówienia z takim produktem. Jest on zawsze określony poprzez następujące możliwe statusy:

    Wysyłka w ciągu 24h

    Te produkty znajdują się fizycznie w naszym własnym magazynie i są wysyłane w ciągu 24 h, czasami nawet jeszcze tego samego dnia w którym zostało złożone Zamówienie. W czasie wzmożonego ruchu jak święta najczęściej na dzień następny.

    Wysyłka w ciągu 2-4 dni

    Taki czas realizacji z reguły widnieje przy produktach które znajdują się bezpośrednio u naszego dostawcy (Magazyn Zewnętrzny). Oznacza to że dany produkt sprowadzamy do siebie wraz ze złożonym przez Ciebie Zamówieniem, a czas sprowadzenia to z reguły od 2-4 dni.

    Sprowadzany tylko Na Zamówienie

    Produkty sprowadzamy tylko pod Zamówienia, a termin sprowadzenia oraz sama dostępność są zawsze podawane indywidualnie. Czasami może to być bardzo krótki okres, jednak czasami może trwać nawet do kilku tygodni. Jednak zawsze otrzymasz od nas informację zwrotną ile potrwa realizacja Zamówienia.

    Nieokreślony

    Ten status jest nadawany automatycznie gdy nie zostanie wprowadzony żaden inny. W celu uzyskania informacji o czasie realizacji, prosimy o kontakt, albowiem terminy mogą być dość długie lub produktu już nie ma w ofercie.

    Realizacja po terminie dostawy

    Dotyczy głównie produktów PRE-ORDER / Przed premierą. Wysyłka następuje dopiero po premierze lub dostawie produktu do naszego magazynu. Data orientacyjna zawsze podana jest na karcie produktu.

    Produkt wyprzedany / archiwalny

    Produkt taki został całkowicie wyprzedany i jego sprzedaż nie jest kontynuowana. Nie będziemy mieli możliwości zrealizowania takiego zamówienia.

    Dostępna tylko lista oczekujących

    Jest to status tylko przy produktach Przed premierą. Oznacza że taki produkt także został całkowicie wyprzedany, ALE jest jeszcze możliwość do wpisania się na listę oczekujących. Albowiem być może po premierze produktu, zwolni się jakaś rezerwacja.

W każdym przypadku, staramy się zrealizować zamówienie jak najszybciej, a podane terminy mają za zadanie prezentować maksymalny czas realizacji jaki może wynieść dla danego produktu.

Ten czas realizacji to wstępna informacja w jakim przedziale czasowym Twoje Zamówienie zostanie przez nas wysłane. PAMIĘTAJ: Na czas otrzymania przez Ciebie przesyłki składa się Czas realizacji Zamówienia + Czas dostawy wybranego spedytora które wynoszą od 1 do 2 dni.

Często zadawane pytania:

Co jeśli zamówię kilka produktów które mają różny czas realizacji ?
Często takie zamówienie jesteśmy w stanie rozłożyć na kilka wysyłek tak żebyś nie musiał czekać na pełne skompletowanie zamówienia. Jednak nie zawsze jest to możliwe i zależy tak naprawdę od samego zamówienia. W przypadku gdy rozłożenie nie jest możliwe zamówienie będzie musiało oczekiwać na pełne skompletowanie. Stąd zalecamy składać zamówienia na produkty z tym samym stanem magazynowym.

Czy stany magazynowe rzeczywiście określają fizyczną dostępność produktu ?
W 99% przypadku tak! Ten 1% to sytuacje gdy nam coś po prostu zginęło na magazynie. Przyznajemy że może się zdarzyć taka sytuacja że strona będzie wskazywać na dostępność, a podczas przygotowywania wysyłki okaże się że nie posiadamy produktu. Jednak są to naprawdę wybiórcze przypadki i spowodowane tym że coś może nam po prostu zginąć.

Czy daty przy produktach Pre-Order są finalne ?
Nie. Niestety wręcz przeciwnie. Te daty często są mocno orientacyjne. Są to daty które otrzymujemy od producenta / dostawcy i to od nich całkowicie zależą. Produkty Pre-Order często podlegają dużym restrykcjom np. względem licencji, także są transportowane drogą morską, lub czasami producent wprost ogłasza produkt i czeka na zebranie odpowiedniej ilości zamówień, stąd te daty potrafią się bardzo często zmieniać.

Jak działają daty produktów Pre-Order ?
Większość z produktów Pre-Order posiada daty zawężone do kwartału danego roku lub miesiąca. Stąd w naszym sklepie często jest wprowadzany ostatni dzień miesiąca w którym producent twierdzi że taki produkt ma się ukazać.